Wednesday, October 7, 2009

włosy




żebyście mnie już nie poganiali ( Ma Mia-tak, tak to właśnie Ciebie się tyczy ;D) to wstawiam moje włosy a raczej ich brak. chciałam wyglądać jak paź, no dobra chociaż jak kawałek pieczarki ale jest trochę inaczej. mam wygolone włosy i są zajebiste!!! :D
wiem, że jak pójdę do Michała to wyjdę z uśmiechem na twarzy! a dzisiaj wyszłam z numerem do Wawrzyna i już niedługo będzie cudeńkowy tatuażyk na mej stopie!!! ha-haa!!
a tymczasem podziwiajcie moje włosy i złote ramy lustar w salonie Pitbull-lady....in Gtown-rzecz jasna! ;D

2 comments:

Granica said...

hahahahhahaha
hahahahahah
ahahhahahaha
no nie mogę z tej pierwszej foty!

jak Ty trzymasz telefon hahahahhaah

ja said...

spadaj Skajłoker :P
musiałam się przecież kryć, żeby nie było -'zakaz fotografowania'
:D hahahahaha